.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

افتخاری

این مطلب را 


افتخاری 

4

دوستم صدف میزنم


اصلش تو ادامه مطلب هستش....

نظر حتما بدین باشه

شماره هر عکس رو بالاش مینویسم 

تو نظر دهی بگید کودومش بهتره

ببخشید عکس ها به ترتیب نیست همین طوری گذاشتم

عکس شماره 1

عکس شماره 2

عکس شماره 3

عکس شماره 4

عکس شماره5

عکس شماره6

عکس شماره 7

عکس شماره 8

عکس شماره 9

عکس شماره 10

عکس شماره 11

عکس شماره 12

عکس شماره 13

عکس شماره14

عکس شماره 15

اینم گوم جاندی عشق دوستم صدف

عکس شماره 16

عکس شماره17

عکس شماره 18

این 3 تا از اعضای F4

عکس شماره 19

اینم عکس F4

عکس شماره 20

با SS501 هم عکسا رو تمام میکنم

 عکس شماره 21 




عکسامون هم تموم شد بچه ها نظر یادتون نره راستی شرمنده اگه  کمه ولی نظر خیلی مهمه



شماره بهترین عکس رو برام نظر بدید


مرسی 

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ق.ظ

سامان جون مرسی و خسته نباشی .
من این فیلم رو تو شبکه mbc 4 دنبال میکنم و لذت میرم من نتونستم این فیلم رودانلود کنم نمیدونم چرا اگه شد برا دانلود کمک کنین. عکس 12 و16و20 عالی من هم از گو چون پیوم و گوم جاندی خوشم میاد

zahra جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام مرسی از عکسهای نازت خسته نباشی بنظرمن عکسهای شماره 18 و 12 جون من عاشق شخصیت گوم جاندی و گوچون پیوم

صدف شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ

خیلی ممنون سامان جان

صدف جان هیچ قابلی نداشت برات خواستی مطلبی بزاری بگو تا بیام برات بزارم راسی فقط مخصوص تو هست اینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد