.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

با دلی شکسته آمده ام قبولم میکنی؟


شب است وتاریک             منم و خدای من

 

گفت بیا جلو            آرام  جلو رفتم          گفت , جلوتر

 

 

گفتم , چشم

 

گفت مشتت رو باز کن

 

باز کردم

 

نگریست ......... گفت چه آوردی؟

 

گفتم هیچ  ,دلی ساده ولی بی ریا پرازعشق

 

گفت , چه میخواهی؟

 

ترسان و لرزان ......... با حالت گریان

 

گفتم ترا

 

گفت زود آمدی , برگرد

 

گفتم کی بیایم؟

 

گفت هنوز زود است

 

 

گفتم پس کی ......... گفت وقت دگر بیا

 

 

گفتم چه بیاورم ......... گفت هیچ ....... عشق

 

 

ولی با دلی شکسته بیا

 

 

گفتم چشم خدای من ............. چشم خدای من

 

 

 

     خدای من "حال آمده ام با دلی شکسته" ...... قبولم می کنی؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد