.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

حکایت

سلام دوستان

امیدوارم که خوب باشید

من یه بحث جدید و زیبا به نام حکایت راه انداختم

که حکایت های خیلی زیبایی رو توش میزنم


امیدوارم همگی خوشتون بیاد و استقبال کنید 


راستی من یک سری مشکلات دارم به یه نفر نیاز دارم تا کمکم کنه و وبلاگو با هم ادامه بدیم اگه خواست کسی به من یه نظر خصوصی بفرسته مرسی
نظرات 1 + ارسال نظر
میترا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://pouyacarpet.shoploger.com/

سلام
جالب بود
به منم سر بزن
وب من در مورد
کار در منزل برای خانمهای باذوق
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز مهم
وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن چون خوشگل تره

منتظرتم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد