.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

تولد تولد تولدـــــــه

سلام سلام


یه خبره خیلی ویژه دارم 


یکی از دوستام 


تولدشه 


میپرسین کیه؟؟؟


کیه؟کیه؟ کیه؟


اسمش حوا هست


وبلاگشم 


الاچیقه دوستیه

http://www.alachigh-e-doosti.blogfa.com




این تبریک از طرف خودم



این از طرف بقیه ی 


دوستان


راستی یه چیز خیلی  بزرگم براش خریدم ولی چون میخوام 


سورپرایز شه میزارمش تو ادامه مطلب با کادوی خودم



این کادوی من


حوا جان ایشالا صد ساله بشی


این سورپریزم

نظرات 2 + ارسال نظر
Shadiiii دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

Slm saman jan khobiiiiii?
kheili khobe ke to ba janbeiiiii azizam
man upam
booooodooo biaaaaaaa upe tafaloooode

حوا جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.alachigh-e-doosti.blogfa.com

سلام خوفی؟
خییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییی
خییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییی
میییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییسی
خیلی ذوقیدم
واقعا سوپرایز شدم عجیجم
بازم میییییییییییییییییییییییییییییییییییییسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد