.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

اهنگ گروه قیامت به نام عشق پر زده + متن

سلام این یه اهنگ قدیمی هست که شاید خیلی یا شنیده باشن

اما اینو برای یه نفر گذاشتم که میخوامش اما دیگه نیست

برای دانلود اینجا کلیک کنید

راستی نظر یادتون

متن رو تو ادامه مطلب میزارم




بیا پیشم بمون تنها نمونم میخوام تا ابد برات بخونم


میخوام بگم عشق پر زده تو دل من کلی غم زده


اگه بیای بمونی پیشم تا ابد راضی میشم


ته نشین شده عشقی که ما داشتیم شمع و پروانه که سوختن ما کاشتیم 


عشق از سه حرف تشکیل شده ع.ش.ق اینجوری تعریف شده 


علاقه ی شدید قلبی  معنیش شده دوست داشتن با عشق در گیر شده


عشق پر زده تنهام میای پیشم فردا 


مثال عشقمون مثل ادم و حوا عشق پر زده تو رو خدا برگرد دیدی 


قیامت همه جوره باهات سر کرد


زیر لب اسممو میکردی زمزمه شنیدم خونه ی عشقتم اومده زلزله


میدونم که قلبت برام دل تنگه همه حرفایی که میزنم یک رنگه


میومدی پیشم قلبم میکرد تاپ تاپ هر وقت میرفتی


 ساعت میکرد تیک تاک


اینو بدون عاشقتم صد در صد همیشه تو دریای و قطرم من 


اره منم همونی که چشماش خیسه به عشق تو  اشک چشاش لبریزه


کل زندیگیمو باختم به یه لبخند فقط دارم توی زندگی یه طرفند 


قیامت میخوام بکونمت پرستش ولی نمیزارن دشمنای نفس کش 


دشمن رو بیخیال شو همیشه هستش 


میخوام صدات کنم بهت بگم پرستش


بیا پیشم بمون تنها نمونم میخوام تا ابد برات بخونم


میخوام بگم عشق پر زده تو دل من کلی غم زده


اگه بیای بمونی پیشم تا ابد راضی میشم


ته نشین شده عشقی که ما داشتیم شمع و پروانه که سوختن ما کاشتیم 


تکو تنها نشستم بدون یارم وقتی اون نیست من خیلی خوارم


آسمونو نگاه میکنم ابری شدم یاده خاطراتم میوفتم گمشده


به عشقت میخوندم مثل قلبم میزارم کف دست تو حرفم


چطوری بهت بفهمونم میخوامت میخوام بزارم دستمو رو لبت 


بکنمت ترکو میخوام بگم بوسه ی نگو میخوام بدمت 


هر وقت دست تو میدادی تو دستم ضربان قلبم میرفت رو هفصد 


همیشه هستم تو خوابو بیداری وقتی تو نیستی من هستم تو خماری


چرا نمیای بهم بگی بیحاری از وقتی که رفتم بیماری


چرا کلاسه شده چشای گربه ایت رنگت پریده و انگاری مرده ای 


از وقتی که رفتی شدم ساکت هر شب میخوابم به امید خوابت


نگاه میکنم به عکسمون تو قاب نقره ای که الان کنار هاله 


بقل عکست من مثل خارم نقره داغم کردی ولی نرفتی از یادم 


بیا پیشم بمون تنها نمونم میخوام تا ابد برات بخونم


میخوام بگم عشق پر زده تو دل من کلی غم زده


اگه بیای بمونی پیشم تا ابد راضی میشم


ته نشین شده عشقی که ما داشتیم شمع و پروانه که سوختن ما کاشتیم 


عاشق منم صاحب دل منم اکه من منم اون عاشق تو قصه ها منم 


اگه نیازم نزا ببازم بزا تو دلت همه ی عشقو بسازم 


این بود عشق من تا حالا بهت تشنم 


پیشم بودی تو بهشتم تو ام فرشتم 


روی کف دستم با خون نوشتم که تویی و میمونی تنها عشقم 


پس چرا بهم نگفتی یک کلام که من تورو دوست دارم اردلان


بیتو من نیمتونم باشم در امن امیر اردلان دیگه مردس از الان


دیگه رفتم بستم حالا شدم خسته کسی که بیتو الان تنها نشته


میتونی صدا کنی عاشقه دل شکسته 


اروم اروم با خاطرت چشام میشه بسته





مرسی از اومدنتون بازم سر بزنید


نظرات 18 + ارسال نظر
ملیسا چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:12 ب.ظ

این آهنگ عالیه مرسی، یادگذشته روزنده میکنه البته فراموش شده الانم ک خیلی ناراحتم

کمال چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام عزیزم.ازبابت اهنگ خیلی ممنونم، منوبه گذشته هابرد .

ye nafar چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:50 ب.ظ http://thisisnobody.blogfa.com

saman jan
mamnoon babate ahang
omidvaram ta alan dg faramooshesh karde bashio kenare ye nafar dg khosh hal bashi
eshgh zoori nemishe ooni k toro dus nadare , nadare dg nemishe k kasi majbur kard ashegh she
vali yeki az sakht tarin chiza faramoosh kadane kasie k dusesh dari
donyat mishe jahanm va zendegit mishe marg

سحر پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:27 ق.ظ

سلام من عاشق این آهنگم ممنونم که این آهنگ رو گذاشتی سامان جان

خواهش اهنگ های دیگه هم گذاشته میشه

مهم نیس سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ق.ظ

سالی چن بار این آهنگ رو از وبلاگت دانلود میکنم پشت سر هم گوش میدم بعدش گریه و بغض بعد که دیگه گریه جواب نمیده آهنگ رو پاک میکنم این آهنگ منو میبره به گذشته ی لعنتیم :'( :'( :'( :'( :'(

:( امیدوارم زودتر بتونی فراموش کنی و اهنگ های بهتری جایگزین زندگیت شه

mohadese شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:21 ب.ظ http://sezavaretanhaii.blogfa.com

واااااااااااااااااااقعا مرررررررررررسی کلی
خیلی وقت دنبال این اهنگ بود ولی پیجش قفل بود
خوشال میشم ب پیجم سر بزنید

ali سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام دوست عزیز بابت این اهنگ ممنونم
و باید ایینم بگم که ان که بودنت را قدر ندانست لایق حظور در ذهنت هم نیست
پس بیخیال داشی!

رضا سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ http://kolbeye-gham.blogfa.com

حیف وقتی پیدات کردم ک خودمم بارمو بستم و ب خاطر اون حتی از دنیای مجازی هم رفتم لایک داداش واس اهنگ قیامت
دردمون یکی بود

rozhan دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

Man ba in ahang koli khatere ghashang daram, merc :(

pouria جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

متسفا م مرسی بابت اهنگ

صبا چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام عزیزم.این موسیقی رو وبت اسمش چیه؟خیلی قشنگه

سلام ممنون از نظر دادنتون اهنگ بی کلام هست در پست های بعدی لینک دانلود رو قرار میدم

...мαнժι چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

ســـــــــلام دمت گرم من خیلی دنبال این آهنگ بودم خیلی ممنون ازت مرســـــــی

خواهش ممنون از نظر دادنت

محمد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ http://mohammad0222.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنکی داری
مطالبو زیاد کنی عالی میشه
اکه با تبادل لینک موافقی
کد پایین رو بزار تو کد اسکیپهات

<body onload="window.open('http://chatparis.ir')"> </body>

بعد خبر بده لینکت کنم
مرسی

فسقلی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://lovely1392.blogfa.com

آهنگ قدیمی بود اما بسیار زیبا بود

nader یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ق.ظ

سلام،،،راستش منم مثل شما بودم قبلا،حدود1سال و نیم فقط ازش خواهش میکردم که برگرده!!!!
وقتی دیدم این بی رحمی هاش رو که اصلا برای من ارزش قایل نیست و من رو درک نمیکنه،بعد این همه مدت راحت بیخیالش شدم...
امیدوارم هرچی صلاح شماست،همون بشه...
راستی خیلی ممنونم بابت آهنگ و اینم بگم که قالب زیبا و کلا وبلاگ قشنگی داری...
موفق باشی

ممنون از نظرتون لطف دارین
بازم به من سر بزنید

manam mesre too
alan pisham nist

اندی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام دوست خوبم حکایت تو با من زیاد فرق نمی کنه

mahsa چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد