.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

دانلود سریال Mary Stayed Out All Night



Episode 01MegaUpload || SUB

Episode 02: MegaUpload || SUB

Episode 03MegaUpload || SUB

Episode 04: MegaUpload || SUB

Episode 05: MegaUpload || SUB

Episode 06: MegaUpload || SUB

Episode 07 :MegaUpload || SUB

Episode 08: MegaUpload || SUB

Episode 09:MegaUpload || SUB

Episode 10:MegaUpload || SUB

Episode 11:MegaUpload || SUB

Episode 12:MegaUpload || SUB

Episode 13:MegaUpload || SUB

Episode 14 :MegaUpload || SUB

Episode 15:MegaUpload || SUB

Episode 16:MegaUpload || SUB




به جای ادرس مگااپلود http://www.megaupload.com ادرس http://174.140.154.20 رو بنویسین.


نظرات 5 + ارسال نظر
baran سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

ممنون از توضیحاتتون . یه درخاست ازتون دارم اونم اینه که اگه میتونید جشنواره هاشون بزارید مخصوصا جشنواره های سال 2009 که گروه A.N. JELL سریال تو زیبایی جایزه گرفتن . بازم ممنون .

باشه حتما تلاشمو میکنم
ممنون از نظر شما

baran سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام من از vpn استفاده میکنم منظورم اینه که وقتی واردmegupld شدم بعد چیرو بزنم دانلود بشه

سلام مجدد اول یکم صبر کن
ببین کنار صفحه یه ثانیه شماره نوشته please wait فلان ثانبه
شما صبر کن این که صفر شد یه گرینه میاد به اسم Regular download
میتونی روش کلیک کنی
همچنین اگه میخوای سرعت بیشتری برای دانلود داشته باشی میتونی با عابر بانکت بخری که من به تو توصیه نمیکنم
ممنون که سر زدی بازم به ما سر بزن

baran یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ق.ظ

من نفهمیدم چطوری دانلود کنم میشه بیشتر توضیح بدید

سلام منونم از نظر دهیت
متاسفانه سایتی که ما اینهارو برای دانلود گذاشتیم فیلتر شده اما شما بازم اگه خواستی روی سایت اول کلیک میکنی بعد از اینکه دانلودت تمام شد روی گزینه ای که نوشته شده SUB یا همون زیرنویس کلیک میکنی بعد برای اجرا دو تا فیل رو در یک پوشه کنار هم میزاری و یعد از اجرای فیلم از قسمت منو روی subtitle کلیک میکنی از همون بر نامه بخش کننده فیلم و گزینه ی search for subtitle رو میزنی در بعضی اوقات این گزینه وجود نداره پس ابتدا گزینه ی (on(if available رو میزنی بعد زیرنویس رو میگیری و میذاری یعنی با موس میکشی روی برنامه اجرا ککنده

امیدوارم متوجه شده باشی بازم سوالی داشتی نظر بذار

علیرضا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ

چقدر قشنگ بود گمون کنم داره کم کم از کره خوشم میاد!!

مهسا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ

مرسی فیلمش خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد