.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

زن که حرف گوش کن نشه؟؟؟


سلام مجدد این خیلی باحاله 
خیلی خندیدم گفتم بخندید شما هم 
فقط هیچ توهینی به هیچکس نداره 
(مخصوصا خانوما)

روزی خانمی‌در حال بازی گلف بود که توپش تو جنگل افتاد. او دنبال توپ رفت و دید که یک قورباغه در تله گیر کرده است.
قورباغه به او گفت : اگر مرا از این تله آزاد کنی سه آرزوی تو را برآورده می‌کنم .
زن قورباغه را آزاد کرد و قورباغه گفت : “متشکرم” ولی من یادم رفت بگویم شرایطی برای آرزوهایت هست؛ هر آرزویی داشته باشی شوهرت ۱۰ برابر آن را میگیرد.
زن گفت : اشکال ندارد !
زن برای اولین آرزویش میخواست که زیباترین زن دنیا شود !

قورباغه اخطار داد که شما متوجه هستید با این آرزو شوهر شما نیز جذابترین مرد دنیا می‌شود و تمام زنان به او جذب خواهند شد ؟
زن جواب داد : اشکالی ندارد من زیباترین زن جهان خواهم شد و او فقط به من نگاه میکند !
بنابراین اجی مجی ……. و او زیباترین زن جهان شد !
برای آرزوی دوم خود، زن میخواست که ثروتمندترین زن جهان باشد !
قورباغه گفت : این طوری شوهرت ثروتمندترین مرد جهان خواهد شد و او ۱۰ برابر از تو ثروتمندتر می‌شود.
زن گفت اشکالی ندارد ! چون هرچه من دارم مال اوست و هرچه او دارد مال من است …
بنابراین اجی مجی ……. و او ثروتمندترین زن جهان شد !
سپس قورباغه از آرزوی سوم زن سوال کرد و او جواب داد :
من دوست دارم که یک سکته قلبی خفیف بگیرم و شوهرم…!!!
نتیجه داستان :
زنان زرنگ هستند بنابراین با آنها در نیفتید !
قابل توجه خانمها :
همین جا توقف کنید و همچنان حس خوبی داشته باشید !!!

قابل توجه آقایان : 
مرد سکته قلبی، ۱۰ برابر خفیف تر از زن خود را گرفت !
نتیجه داستان :
نکته : اگر شما زن هستید و همچنان در حال خواندن هستید فقط این را میرساند که زن ها هیچ وقت حرف آدم را گوش نمیدهند

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.snape.blogfa.com

hehehehehe
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی باهال بوووووووووووووووووووووووووووووووووود

افرین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی مگه تو درس ومشق نداری هروز هروز آپ میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میسی خبرم کردی
بای

فردین جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.love-court.blogfa.com

دخترا موجودات عجیبین.ذر ضمن به روزم.

حوا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.alachigh-e-doosti.blogfa.com

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
آپات مثل همیشه خییییییییییلییییییییی باحال بود
کلی خوشمان آمد
میسی عجیجم که خبرم کردی
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد