.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

دو خط موازی

سر کلاس ریاضی نشسته بودیم بابچه ها گرم صحبت بودیم که استاد در زد و وارد کلاس شد او گفت: درس امروز ما در رابطه با خط های موازی است.
سپس پس از نوشتن به نام خدا روی تخته آن دو خط را رسم کرد. در فکر فرو رفتم و محو تماشای دوخط شده بودم: خط بالایی با یک نگاه زیرکانه به خط پایینی نگاهی انداخت و در یک لحظه عاشق خط پایینی شد! خط پایینی هم با تبسمی پاسخ نگاه خط بالایی را داد... در افکارخودم غرق شده بودم: وای خدایا یعنی خط ها هم عاشق می شوند؟ در همین خیال بودم که ناگهان با یک صدا از جا پریدم و از همه چیز بیزار شدم، چون دلم سوخت. آخه معلم سنگدل با بیرحمی تمام به خاطر درس خودش گفت: این دو خط هیچ گاه به هم نمیرسند



نظر یادتون نره 
نظرات 1 + ارسال نظر
شاکی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.love-court.blogfa.com

زندگی درد غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد