.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

اعتراف عشق هیون جونگ به جونگ سو مین بعد از بازی در بوسه بازیگوش!

بعد از فیلم playful kiss برخی طرفداران توقع یک اعتراف عشقی رو بین
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
 سو مین و هیون جونگ داشتن اما این از اونجا نشات گرفت که این بوسه 
تحریک کننده در یکی از خیابان های سئول در نزدیک بار جابان انجام گرفت 

و بعد از اون  
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
تمام افراد پشت صحنه این فیلم شهادت دادند که این بوسه یک بوسه

 کاملا احساسی بوده و بدن هیچ درکی از این فیلم انجام شده

و اما بلاخره هیون جونگ به عشق خودش اعتراف میکنه و موفق میشه 

تا بعد از اختلافات بسیار بلاخره دله سو مین رو بدست بیاره و رابطه ی

عاشقانشون شروع بشه
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید              

خواهشا نظر بدید
نظرات 33 + ارسال نظر
الهه شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:19 ب.ظ

غیر ممکنه...از اولش هم قرار بوده بوسه این قسمت اینجوری باشه...این مشخصه

سپیده شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ

آخ جون الهی بمیرم برای هر دو شون

سلام دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ب.ظ

اوه اوه اوه اوه اوه اوه من میدونستم اخه از بازی کردنشون ضایع بود ولی..........................

پارمیس سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ

ای مردشور اون کیم هیون جونگ راببرم.خیلی بی سلیقه .

سارا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

ای ببا!
حالا انقد بیکار شدیم بشینیم بوسه ی این مردکو تحلیل کنیم؟
بوس کرد که کرد به درک!حالاچه بااحساس چه بی احساس

افسانه دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://ss5o1kovers.mihanblog.com

به نظر من واقعی نیست ..من که عاشق هیون جونگم ...بعدشم اون اینقدر غرور داره که ته نداره ولی ماشالله کلی دختر دورو برشند که...... !!

معصومه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام. واقعا راسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اکه راسته بایه چیز به من ثابت کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نمیدونم چطوری بهتون ثابت کنم
این جریان مال 2 سال پیشه
الان هم هر 2 تا مجردن

kopoly دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.kopoly.blogfa.com

جدی؟؟یعنی باور کنم؟؟راسته؟؟مطمئنی؟؟؟

قبلا اره با هم بودن اما الان نه

دختر اسمانی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام ببخشید که اینو میگم ولی به نظر من این اقای کیم هیون جونگ تو فیلما و عکساش خیلی طبیعی بازی کرده و وقتی جونگ سومین و نگاه میکنه چشماش برق میزنه یعنی یه برقی تو چشاشه که انگار میخواد دختررو قورت بده گرچه احساس میکنم این اقا پسر به همه دخترای خوشگل نظر داره ولی گمون نمیکنم به اون ابراز احساسات کرده باشه چون میدونه این خبر خیلی زود میپیچه درضمن این اقای خرشانس به این دخترا راضی نیست باید خترای خوشگتری رو تور کنه به هر حال اگرم واقعیت داشته باشه تبریک میگم.پاینده باد عشق البته عشق نه احساس پوچ و تو خالی

ممنون دوست عزیز اما این پست خیلی پیش هست الان با هم بهم زدن خیلی وقته

ترانه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

منم این خبرو یه جا شنیده بودم به هر حال مردم شانس دارن دیگه
وبت خییییییییییییییییلی توپه ولی حیف دیر دیر آپ میکنی!ب وب منم بیا و اگه خواستی بلینک
www.azarbaran.blogfa.com

عاطفه شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

واقعا؟

اگرین پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

راستش برای من فرقی نمیکنه چون از این پسره خوشم نمیاد

یلدا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ق.ظ http://deltangihaye-yalda.mihanblog.com/

ای بابا هیون نباید خودشو سبک میکرد اه
ولی واقعا راسته ؟؟؟؟؟؟؟
فکر نمیکنم اخه هیون خیلی خیلی مغروره اگه یه همچین چیزی بوده باید خیلی سروصدا میشد

f6 پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

من عاشقه هیونم!و دوس دارم که به هم برسن ولی به سو مین حسودی میکنم!!!!!!!!!!

f6 پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام!جدی واقعیت داره!عالی میشه ولی به سو مین حسودیم میشه!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

واقعا خیلی خوشحال شدم راستی به نظر منم درسته
اخه تومصاحبشون هم وقتی از کیم هیون جونگ پرسیده بودن که وقتی خانوم سومین رو بغل کردی چه احساسی داشتی گفته بود هیچ احساسی چون قبل ازاون خیلی بوسش کرده بودم راستی ممنون میشم اگه از یونگ سنگ هم خبر بذاری ممنون میشم

faezeh شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://ss501andme.mihanblog.com

سلام من نمیدونم دیگران چرا این نظرا رو میدن مخصوصا هم اسمی خودم!(متاسفانه)
من خیلی تحسینت میکنم که دلیل داری و منم هیون رو خیلی دوست دارم دلیل نمیشه خودمو بکشم که ثابت کنم کسی رو دوست نداره
به وب منم سر بزن خوشحال میشم اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن!!!فعلا

SH2T یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

SALAM BE NAZARE MAN HEIFE HYON KE BA DOKHTARI GHEIRE MAN BASHEEEEEEEEEE VAGHTI IN KHABARO SHENIDAM ASHKAM OMAD

سروین یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام اقا سامان گل به حرف کسی توجه نکن این از حسادت زنانست که اتفاق میفته ......................................اصلا اگه درست هم نبود بازم به خاطر این اهنگ های باحالی که میزاره کلاهتونو بندازید بالا و نگیریتش ...............منم خیلی از این خبر ناراحت شدم ........در ضمن دخترا ..هیون جونگ فقط دخترای کشور خودشورو دوست داره تو یه کانال کره ای که زیرنویس انگلیسی داشت خوندم پس دلتونو صابون نزنید اصلا ...... راستی اقا سامان شما کجا کره ای رو بلدید میتونین بهم بگید لطفا البته اگه فضولی نیست ...................................و وبلاکتون عاللللللللللللی به توان بینهایت است دوستتون دارم

سمیه جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من .مردم از خنده .مگه ادم قحطیه.از اون بدترکیبتر کسی نبود

Jung Hye Kyo جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.SS501lovelymusic.blogfa.com

من مطمئنم که خبرش درسته!
قراربوده توی فیلم این قسمت فقط یه لمس کوچولوباشه.مثل اون بوسه ای که توی شب فارغ التحصیلی شون بود!
اما...بعدم که گفتن این سکانسودوباره بگیریم هیون جونگ گفته که همین طبیعی تره...
درضمن منم اگه جای سومین بودم قبول نمیکردم!

ملیکا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

امیدوارم تین خبر واقعی باشد.

فاطی پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

وقتی اون نظر رو گذاشتم هنوز درباره ی وبت رو نخونده بودم .پس من می لینکمت اما توهم نامردی نکنی ها .

سلام دوست عزیز ممنون که لطف کردین و نظر دادین همچنین ممنون از لینک کردن ممنون میشم اگه آدرس سایتتونو به من بدین تا من بتونم شما رو لینک کنم

فاطی پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://gh-sh.blogfa.com/

سلام .
خیلی کارت زایست که از روی آهنگ خود فیلم ضبط کردی .
البته برای کسایی که فیلم "آرزو های بی پایان رو دیدند .
بگذریم با من می لینکی ؟
اگه می لینکی بگو با چه اسمی بلینکمت .
تو هم منو با اسم وبم بلینک .

فائزه پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

خیلی محترمانه بگم زرشک!!!
شما زبان بلدی چه ربطی داره؟! منم بلدم دیگه تو این دوره زمونه بوق هم زبانو بلده!
اگه این بوسه واقعا مربوط به عشق بین سومین و هیون بوده چرا پس دختره رد کرده پیشنهاد هیونو؟!
حالا می خوای منو کنف کنی با این حرفا یه بحث دیگه اس که اصلا در شان یه وبلاگ نویس نیست که بخواد برای اثبات حرفش چرت و پرت بگه(ببخشید کلمه ی مناسب دیگه ای وجود نداره!)
در هر حال شما موفق شدی تعداد نظرات و بازدید وبلاگتو با این خبر زیاد کنی تبریک میگم ! هیونم واسه همه خیر داره!
در ضمن شما دختر تیستی نمیدونی هیون به انجلینا جولی هم پیشنهاد بده براد پیتو ول میکنه میاد با هیون جونگ سو مین که جای خود داره!
موفق باشید از این به بعد ان شاالله با خبر های درست اقای مترجم!

فائزه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

به خاطر اینکه نظرات و و بازدید وبلاگتون زیاد بشه هر چیزی رو مینویسین؟ اصلا هم فکر نمیکنی که به چه قیمتی!
هیون همیشه گفته می خواد زنش خوشگل باشه فکر میکنی اینقدر دیوانه اس که عاشق جونگ سو مین بشه؟!
اصلا شما این سریالو دیدی؟
وای من الان واقعا جوش اوردم!
نزدیک بود سکته بود سکته کنم وقتی عنوان این خبرو خوندم حالا یه دختر دست و حسابی بود این جوری هنگ نمیکردم !
شما هم لطف کن اخرش بنویس به پیشواز ۱۳در رفتی و این دروغ سیزدهه وگرنه کسایی که اطلاعاتشون کمه و باور میکنن سکته میکنن و گردن شماست!

قابل توجه شما دوست عزیز من از شما بیشتر میدونم بازم قابل توجه من حتی زبانم بلدم در ضمن مترجمم و بهتره بگم حتی بد از این پیشنهاد
خانم سو مین رد کردن
و حسابی اقای کیم کنف شدن

هانی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://nari.blogfa.com

جدی کاش همینطوری باشه اخه من عاشق هردوتاشونم به منم سر بزن و نظر بده مرسی

لی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://beautiful-pics.blogfa.com

خواهش ^^
یکی از دوستام بهم گفته بود.. فعلا نت نمیاد. اومد ازش میپرسم بهت میگم

ممنونم

لی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://beautiful-pics.blogfa.com

همینی که راجع به هیون و خانوم جونگ سو مین گفتین شایعه ست! خود هیون گفت که هیچ احساسی درکار نبوده :)

جدی ممنونم از یاداوریت فقط اگه میشه سایتشو بهم بگو تا یه ارتیکل کامل بذارم مرسیی

Laura/South Korea's Pearls پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://koreanpearls.blogfa.com

آقا سامان این تصویر توی خود سریال اتفاق میفته.هیچ چیز بین سومین و هیون جونگ نیست

ثرثدسفشق چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ق.ظ

حالا این واقعی بود یاجزو فیلم بود؟

نه واقعی بود

garcia دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://http://garcia0202.blogfa.com/

با حال بود لطفا از lee min hoهم بنویس

باشه حتما

فرناز پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

چقد خوجل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد