.:: عشق شکسته ::.
.:: عشق شکسته ::.

.:: عشق شکسته ::.

brokenlove.tk

احساس

اگه یه روزی چشمات پر از اشک شده دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی 

صدام کن 
بهت قول نمی دم که ساکتت کنم

منم پا به پات گریه می کنم


اگه دنبال مجسمه سکوت می گشی تا سرش داد بزنی

صدام کن قول میدم ساکت بمونم


اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی 

صدام کن ، قلبم تنها خرابه ی وجود توست...



به هم که میرسیم ۳ نفر میشیم:

من و تو و شادی

وقتی از هم دور میشیم ۴ نفر میشیم:

من و تنهایی ، تو و خاطرات

دوستان نظر یادتون نره
نظرات 5 + ارسال نظر
شاکی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://love-court.blogfa.com

همه میگویند خدا تنهاست>ما که خدا نیستیم چرا تنهاییم؟

علیرضا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

مرسی بازهم مثل همیشه متن قشنگی بود منتظر آپهای بعدیت هستم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خییییییییییییلیییییییییییی خوشمل بود
کلی خوشمان آمد
بای بای

پریسا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

مرسی قشنگ بود

خواهش میکنم قابل نداشت

مهسا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

پس فقط صدام کن ............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد